Skip to main content

Elaeagnus Ebbingei Krijgt Gele Bladeren

Wat kan hier de oorzaak van zijn en wat kan ik er tegen doen. Elaeagnus x ebbingei viveleg olijfwilg.

Maart 2010

Elaeagnus ebbingei krijgt gele bladeren

Foto ingezonden door rvo. Acer shirasawanum aureum gele esdoorn. Mijn olijfwilg krijgt gele blaadjes die overigens net uitgekomen waren.

Een mat weven met bladeren van gele lis en opvullen met anthurium typha bladeren weven. Elaeagnus ebbingei gilt edge kan zowel als mooie solitair worden toegepast of als. De elaeagnus ebbingei olijfwilg of zilverbes is een schitterende bladhoudende haagplant die goed tegen wind en zoute omstandigheden kan.

Ik heb een border aangeplant met zo n 10 15 jaar oude groenblijvende elaeagnus ebbingei. Kan goed in model worden gesnoeid. Maar als het normaal is dan hoef ik mij daar niet ongerust over te maken.

Sinds vorige zomer sterft bij sommige planten tot 30 van de takken af. Elaeagnus x ebbingei gilt edge olijfwilg. Lisianthus een favoriet als snijbloem bij feestelijke aangelegenheden.

Ik ging twijfelen of het wel goed was die gele bladeren omdat er ook aan bladeren geknabbeld was door. Bedankt voor uw order. Ik wil hem wel in elkaar laten groeien maar niet te hoog hebben.

Jp S Plantengids

Jp S Plantengids

Olijfwilg Elaeagnus Pungens Maculata

Olijfwilg Elaeagnus Ebbingei Elaeador Directplant

Olijfwilg Elaeagnus Ebbingei Directplant

Jp S Plantengids

Olijfwilg Bestellen Elaeagnus Limelight

Maart 2010

Maart 2010

Maart 2010

Maart 2010

Olijfwilg Elaeagnus Pungens Maculata

Elaeagnus Ebbingei Olijfwilg Of Zilverbes

Olijfwilg Elaeagnus Pungens Maculata

Olijfwilg Elaeagnus Ebbingei Directplant


Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks